Pseći njuh bigl u travi

Prati taj miris!

Pseća društvena mreža:

Psi su vrlo društvene životinje, a svoj izuzetan osjećaj za miris obilato koriste. Način na koji psi prikupljaju informacije njuškanjem može se tumačiti kao vid društvenog umrežavanja.

Ako ste upoznati sa Facebookom lako ćete napraviti paralelu između vaše društvene mreže i „mirisne zajednice“ vašeg psa u parku. Mi koristimo Facebook da ostanemo u kontaktu sa prijateljima i prijateljima naših prijatelja, a psi se povezuju sa drugim psima koristeći noseve. Pas obilježavajući banderu ostavlja svoj trag i miris dajući do znanja ostalim psima da je bio tu – slično kao komentar na Facebook-u.

Kao što mi lajkamo dobar post, tako psi „lajkaju“ dobar i oštar miris. Njuškanjem dobijaju informaciju tko je tu bio prije njih. Miris koji osjete može značiti: Triksi, francuska pudlica ostavila je „komentar“ da je posjetila lokalni park za pse ili Reks, odrasli rotvajler se upravo doselio u susjedstvo.

Mužjaci će mnogo češće ostavljati „postove“ u žbunju, banderi ili travi, dok će ženke sa radošću otkrivati poruke, ali će biti manje motivirane da i same ostavljaju komentare…

Psi njuškanjem prate trag i saznaju točno kretanje svojih prijatelja koji su tu prošli. Veću popularnost imaju psi koji imaju jači i intenzivniji miris. Svi će u kraju znati tko je alfa dominantan mužjak ili koja ženka je u tjeranju i spremna za „ozbiljnu vezu“.

I baš kao što mi gasimo naše kompjutere i ostavljamo Facebook na neko vrijeme, tako i psi poslije šetnje odlaze kući, ostavljajući iza sebe svoju zajednicu, čekajući sljedeću šetnju da uhvate korak sa svojim prijateljima i prijateljima prijatelja.

SliČNI Članci

JOŠ SliČNIH Članaka